Clocks

Idag så gled jag till skolan vid nio, jag ser att danne står vid skåpen och frågar vart alla är han säger att det är bara vi där.
Sen efter det gick vi till studion och då var det lite folk där. Efter ett tag kom Mackan in och vi kom fram till att vi ska spela upp Clocks med Coldplay. Så vi börjar väll repa vid halv tio och vi skulle spela upp vid elva så vi börjar repa. Adam på trummor, Ille på synth, Jutta och Harry på Piano, Mackan och danne på sång, Jocke på gitarr och jag på bas. Vi var en stor ensamble precis som man ska vara när man lirar coldplay. Vi hinner väll repa i en timme innan vi tar lunch och efter lunchen så spelade vi. Efter vi hade ätit lite god lunch så spelade vi upp låten för andra klassen och lärarna.
Efter det fick vi hetsa till Röllingbybackar och ha lite små tävlingar mot elarna.
Sen åkte jag och Sanna till stan och i stan träffade jag Amanda.

Nu ska jag be till gudarna att det bli WTAI i helgen.



Den 22 augusti smäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback