Loves A Game

Nu blir det ett fett inlägg!

Jag har varit på  WTAI i helgen( Tack Amanda).



Jag var där vid 15:00 och då spelade Miss li och hennes band, det var bra och det svängde. Men det regnade.



Efter Miss lii hade spelat så åt jag och Amber och tittade på The Pretenders.



Sen kollade vi på Adiam Dymott på Royale scenen.



Efter vi hade kollat en stund på Adiam så kollade på vi Seastick stevie.



Sen kollade vi på Pixeis på den stora The mirror scenen.



Rundpingis i Telia tältet!










Efter det så ställde vi oss och väntade på Neil Young  vilket var dagens händelse.
Jag kan inte beskriva med ord hur bra det var.



Dagen efter återvände jag fast med Julia och Amanda. Det var helt dött på vägen dit.



Dagen började med Markus Krunegård, han hade två nya sköna låtar.









Efter Krunegård rörde vi oss snabbt till Royale för där spelade Jonathan Johansson. Det är alltid lika trevligt att se dom spela.





Ere festival så är det!
Det rengade båda dagarna konstant. Det var brutalt jävla kallt!





Hello Saferide spelade fint också.



Duffy var bra men allt kändes väldigt inövat.



Lonely Dear var underbart också. Första gången jag ser dom live men absolut inte sista gången.

Tiger Lou var så bra att jag glömmde fota.



Kommentarer
Postat av: Elias

biffiga scener, men ingen publik ju

Postat av: Elias

jag syftade på första bilden, då är det ju tomt

2009-06-15 @ 23:12:42
URL: http://illes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback